Jamie spårar 16/5


Idag när jag la spåret var det väldigt blött för att det hade regnat. Och medans jag la spåret så duggade det i mellanåt. Spåret jag la var 450 meter långt och fick ligga i 3 timmar innan vi gick det och under dom 3 timamrna så kom det några regnskurar.

När det äntligen är dax för att spåra så är hon taggad som vanligt och vill spåra redan när hon hoppar ut ur bilen. Idag var det inga problem alls med spåret, jag visste inte riktigt hur det skulle gå när det var så blött men det var ju inga problem. Hon tog alla vinklarna och bloduppehållet utan problem. Vi gick till och med genom ett röse med massa stora stenar och det var inga problem det heller. Och som vanligt vid slutet när hon fått sin klöv så rusar hon iväg med den och är så glad :)

   
   

Tack Hanna för att du ville följa med och göra oss sällskap och så vi kunde få dom fina bilderna tagna :)



2011-05-16 @ 17:51:06 Permalink Viltspår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0